Тема. Закріплення
звука [к], вивчення букви К к «Ка». Звуко-буквенні зіставлення.
Аналітико-синтетичні види роботи зі словами-назвами предметів. Диференційований
підхід у формуванні вімінь читати. Робота з дитячою книжкою.
Мета:
Ознайомити учнів із новою буквою «К к» «Ка», її звуковими значеннями; вчити
читати відкриті та закриті склади, слова з буквою «ка»; розвивати
аналітико-синтетичні вміння; збагачувати словниковий запас; виховувати
уважність та турботливе ставлення до тварин.
Обладнання:
підручник «Буквар» (Захарійчук М. Д., Науменко В. О.), ноутбук, телевізор, комп’ютерна презентація,
методично-розвивальний посібник «Батьківська школа» (Т. Чернецька), сигнальні
картки, пір’я, кепка, косинка, колоски, качани кукурудзи.
Тип уроку:
урок засвоєння нового матеріалу.
Форма проведення:
Казка «День народження».
Хід
уроку
І.
Організаційний момент
Діточки, посміхніться один до
одного
Візміть цю посмішку, дружбу,
лагідність і товариськість на весь
урок.
ІІ. Аутогенні настанови
Учитель. - Повторюйте
за мною
Слайд 1
Повністю переглянути можна тут!