Навчання грамоти - читання


Тема. Закріплення звука [к], вивчення букви К к «Ка». Звуко-буквенні зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами-назвами предметів. Диференційований підхід у формуванні вімінь читати. Робота з дитячою книжкою.
Мета: Ознайомити учнів із новою буквою «К к» «Ка», її звуковими значеннями; вчити читати відкриті та закриті склади, слова з буквою «ка»; розвивати аналітико-синтетичні вміння; збагачувати словниковий запас; виховувати уважність та турботливе ставлення до тварин.
Обладнання: підручник «Буквар» (Захарійчук М. Д., Науменко В. О.), ноутбук, телевізор, компютерна презентація, методично-розвивальний посібник «Батьківська школа» (Т. Чернецька), сигнальні картки, пір’я, кепка, косинка, колоски, качани кукурудзи.
Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.
Форма проведення: Казка «День народження».

Хід уроку
І. Організаційний момент
Діточки, посміхніться один до одного
Візміть цю посмішку, дружбу,
лагідність і товариськість на весь урок.

ІІ. Аутогенні настанови
Учитель. - Повторюйте за мною
Слайд 1
Повністю переглянути можна тут!