Навчання грамоти

Тема. Закріплення звука [ф], вивчення букви Ф ф «Еф». Звуко-буквенні зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами-назвами предметів. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати. Робота з дитячою книжкою
Мета: ознайомити учнів із новою буквою Ф ф «Еф», її звуковими значеннями; вчити учнів читати відкриті та закриті склади, слова з буквою «Еф»; розвивати аналітико-синтетичні вміння, збагачувати совниковий запас; виховувати уважність, турботливість, працьовитість, старанність у виконанні любої справи.
Обладнання: Підручник «Буквар» (Захарійчук М. Д., Науменко В. О.), ноутбук, телевізор, компютерна презентація букви «Еф», сигнальні картки, предмети (шарф, фартух).
Урок: пояснення нового матеріалу.
Форма проведення: урок-зустріч.

Хід уроку
І. Організаційний момент
Доброго дня, діти!
Хай цей день принесе
вам радість, знайомство
з цікавими людьми,
нові знання.

ІІ. Аутотренінг настанови
Учитель. – Повторюйте за мною.
Мені радісно у класі
Мені – весело із товаришами
Ми – літери вивчаємо
Ми – читати навчаємось.
Переглянути повністю можна тут!